Częściej kupujemy cieplejsze buty

Spływają raporty producentów obuwia i odzieży o sprzedaży w listopadzie. Im zimniej, tym są lepsze.

Publikacja: 04.12.2018 20:00

Częściej kupujemy cieplejsze buty

Foto: Bloomberg

„Lekko pozytywnie" ocenił dane o przychodach sklepów obuwniczej grupy CCC Konrad Księżopolski, szef analityków w Haitong Banku. Polkowickie CCC tradycyjnie otworzyło okres publikacji miesięcznych wyników sprzedaży firm obuwniczych i handlowych z GPW.

Listopad był dla spółek z sektora pierwszym miesiącem sezonu o w miarę sprzyjającej aurze. Ochłodzenie sprawiło, że zimowe obuwie częściej znajdowało nabywców. Firmom pomogły też okresowe wyprzedaże – Czarny Piątek i Cyberponiedziałek. Przychody grupy CCC działającej w kraju i za granicą wyniosły w listopadzie 553 mln zł, o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Po 11 miesiącach br. przychody CCC sięgają 4,36 mld zł i coraz mniej brakuje im do bariery 5 mld zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?