Reklama

Częściej kupujemy cieplejsze buty

Spływają raporty producentów obuwia i odzieży o sprzedaży w listopadzie. Im zimniej, tym są lepsze.

Publikacja: 04.12.2018 20:00

Częściej kupujemy cieplejsze buty

Foto: Bloomberg

„Lekko pozytywnie" ocenił dane o przychodach sklepów obuwniczej grupy CCC Konrad Księżopolski, szef analityków w Haitong Banku. Polkowickie CCC tradycyjnie otworzyło okres publikacji miesięcznych wyników sprzedaży firm obuwniczych i handlowych z GPW.

Listopad był dla spółek z sektora pierwszym miesiącem sezonu o w miarę sprzyjającej aurze. Ochłodzenie sprawiło, że zimowe obuwie częściej znajdowało nabywców. Firmom pomogły też okresowe wyprzedaże – Czarny Piątek i Cyberponiedziałek. Przychody grupy CCC działającej w kraju i za granicą wyniosły w listopadzie 553 mln zł, o 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Po 11 miesiącach br. przychody CCC sięgają 4,36 mld zł i coraz mniej brakuje im do bariery 5 mld zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama