Aktualizacja: 15.01.2019 12:51 Publikacja: 15.01.2019 12:43
Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski
Sieci handlowe zazwyczaj szeroko reklamują swoje promocje używając wszystkich dozwolonych prawem sposobów. Dotyczy to także ofert alkoholi, z których reklamą trzeba uważać. Jednak sieć Stokrotka najwyraźniej zdecydowała się na niestandardowy krok i o swojej ofercie promocyjnej… milczy. Jednak ofertę Stokrotki wychwycili dziennikarze serwisu finanse.wp.pl, którzy zauważyli, że sieć ma promocję „Sprzedaż okolicznościowa wódki”, która obejmuje 7 gatunków czystej wódki w butelkach 0,5 litra.
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas