Koniec bitew o torby Wittchena. Lidl znalazł na to sposób

W piątek rusza od dawna oczekiwany sklep internetowy sieci Lidl. Firma w przyszłości planuje w nim oferty, jakich nie będzie w stacjonarnych placówkach

Aktualizacja: 05.04.2019 15:19 Publikacja: 05.04.2019 11:37

Koniec bitew o torby Wittchena. Lidl znalazł na to sposób

Foto: Bloomberg

Lidl rozpoczyna swój podbój internetu wydawałoby się dość skromnie, od 650 produktów z kategorii przemysłowej. Nie będzie w nim można kupować żywności czy kosmetyków, ale produkty takie jak ubrania i sprzęty domowe lub ogrodowe. Głównych kategorii jest osiem, nowe oferty będą się pojawiały tak jak w stacjonarnych placówkach w poniedziałki, środy i piątki. To produkty zarówno marek własnych Lidla, jak i znanych producentów.

Handel
Sieci nie płacą podatków? Biedronka zaprzecza. I płaci miliardy
Handel
Gorszy rok Biedronki. Zyski w dół
Handel
UE obniży import stali o 15 proc. w reakcji na cła Donalda Trumpa
Handel
Amerykanie wiedzą, kto przegra wojnę handlową między USA a UE
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Handel
CCC: akcjonariusze zgodzili się na emisje nowych akcji. Nie byli jednomyślni
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń