Aktualizacja: 13.04.2019 19:17 Publikacja: 13.04.2019 14:14
Foto: Bloomberg
W 2018 r. Niemcy zakupili 29,3 mln kg wielkanocnych słodyczy za 394 mln euro - wynika z najnowszych badań agencji badawczej Nielsen. Oznacza to, że przeciętny wydatek na głowę wyniósł 4,93 euro. Zdaniem ekspertki Michaeli Ebsen z agencji Nielsen Niemcy uwielbiają wielkanocne słodycze. Największą popularnością, jak co roku, cieszą się czekoladowe jajka. W ubiegłym roku sprzedano 92 mln opakowań. 16 milionów z nich stanowiły jajka z nadzieniem alkoholowym.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas