Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.07.2019 21:00 Publikacja: 24.07.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Producenci troszczą się o jak najniższą cenę, a nie o jakość składników – tak uważa prawie połowa uczestników niedawnego sondażu agencji badawczej Inquiry i firmy ITBC Communication. Przeciwnych opinii było ponaddwukrotnie mniej (20 proc.).
Skąd ten brak zaufania do producentów? – W dużej mierze sami sobie na to zapracowali, wychodząc z założenia, że jak zainwestują w reklamę, to „ciemny lud" i tak wszystko kupi. Teraz jednak czasy się zmieniają; jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami – twierdzi w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry. Jej najnowszy sondaż, który objął ponad pół tysiąca osób z całej Polski, potwierdza tę rosnącą świadomość konsumencką Polaków – praktycznie każdy z uczestników badania twierdzi, że zwraca uwagę na informacje o produktach spożywczych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Ministerstwo Handlu Chin wszczęło postępowanie antydyskryminacyjne wobec amerykańskiej polityki handlowej dotycz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas