Reklama
Rozwiń
Reklama

Na zakupy ze smartfonem w ręku

Polacy coraz częściej traktują tradycyjne sklepy jak okna wystawowe – tylko towar oglądają, ale kupują go online.

Publikacja: 10.03.2015 21:00

Z internetem i smartfonem nie rozstajemy się także przy zakupach w sklepach stacjonarnych.

Z internetem i smartfonem nie rozstajemy się także przy zakupach w sklepach stacjonarnych.

Foto: Bloomberg

Grupa osób robiących zakupy w sieci szybko rośnie (dynamika sięga 25 proc. rocznie), ale z internetem i smartfonem nie rozstajemy się także przy zakupach w sklepach stacjonarnych.

Badanie GfK pokazuje, że zanim kupimy coś w realu, najpierw na telefonie porównujemy ceny produktów (27 proc. klientów), wyszukując najatrakcyjniejsze oferty w sieci. Kontaktujemy się też z rodziną i znajomymi w celu konsultacji, czy np. upatrzony przez nas produkt będzie właściwym zakupem. Tak działa aż 53 proc. badanych, co stawia nas pod tym względem w absolutnej światowej czołówce. Równie wielu klientów zachowuje się w ten sposób w Meksyku, Turcji i Chinach.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Donald Trump porozumiał się z dziewięcioma firmami farmaceutycznymi ws. obniżek cen leków
Handel
Umowa z Mercosurem przełożona o miesiąc. Efekt działań Francji, Włoch i Polski
Handel
Prezes Gabony: Jest czego się bać. Chińska konkurencja może nas wyprzeć w pięć lat
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama