Aktualizacja: 10.03.2015 21:00 Publikacja: 10.03.2015 21:00
Z internetem i smartfonem nie rozstajemy się także przy zakupach w sklepach stacjonarnych.
Foto: Bloomberg
Grupa osób robiących zakupy w sieci szybko rośnie (dynamika sięga 25 proc. rocznie), ale z internetem i smartfonem nie rozstajemy się także przy zakupach w sklepach stacjonarnych.
Badanie GfK pokazuje, że zanim kupimy coś w realu, najpierw na telefonie porównujemy ceny produktów (27 proc. klientów), wyszukując najatrakcyjniejsze oferty w sieci. Kontaktujemy się też z rodziną i znajomymi w celu konsultacji, czy np. upatrzony przez nas produkt będzie właściwym zakupem. Tak działa aż 53 proc. badanych, co stawia nas pod tym względem w absolutnej światowej czołówce. Równie wielu klientów zachowuje się w ten sposób w Meksyku, Turcji i Chinach.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas