Reklama
Rozwiń

Walmart: To nie my wysłaliśmy rasistowski e-mail

Gigant handlu detalicznego ma problem, bo ktoś wykorzystał automatyczny system wysyłający e-maile powitalne, by rozesłać ludziom wiadomość zawierającą słowo „czarnuch”.

Aktualizacja: 25.05.2021 14:44 Publikacja: 25.05.2021 14:39

Walmart: To nie my wysłaliśmy rasistowski e-mail

Foto: Bloomberg

We poniedziałek wielu Amerykanów wrzucało na Twittera zrzuty ekranu dowodzące, że otrzymały od Walmartu e-maile z rasistowską obelgą. Wiadomości te zostały wysłane z wykorzystaniem automatycznego systemu powitalnego w serwisie Walmart, natomiast konta użytkowników zostały założone najwyraźniej bez wiedzy osób, których adresy e-mail wykorzystano w tym procesie. Użytkownicy Twittera jasno dawali do zrozumienia, że nie zakładali konta.

Rzeczniczka sieci detalicznej Molly Blakeman oświadczyła w imieniu Walmartu, że fałszywe konta użytkowników zostały stworzone przez kogoś z zewnątrz z „oczywistym zamiarem obrażenia naszych klientów”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę