Reklama
Rozwiń
Reklama

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Grupa Spar realizuje kolejne etapy integracji z przejętą polską siecią supermarketów.

Aktualizacja: 05.09.2019 13:43 Publikacja: 05.09.2019 13:18

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Zgodnie z założeniami SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera sieć w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju sieci. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z ponad 200 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców.

- Realizujemy zaplanowany harmonogram integracji. To mocny sygnał dla rynku, że Piotr i Paweł wkracza w kolejny etap zmiany na lepsze. Decyzja UOKiK oznacza, że sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci SPAR. Wspólnie z zespołem sieci Piotr i Paweł chcemy rozwijać dzisiejszą sieć sklepów – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama