Reklama

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Grupa Spar realizuje kolejne etapy integracji z przejętą polską siecią supermarketów.

Aktualizacja: 05.09.2019 13:43 Publikacja: 05.09.2019 13:18

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Zgodnie z założeniami SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera sieć w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju sieci. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z ponad 200 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców.

- Realizujemy zaplanowany harmonogram integracji. To mocny sygnał dla rynku, że Piotr i Paweł wkracza w kolejny etap zmiany na lepsze. Decyzja UOKiK oznacza, że sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci SPAR. Wspólnie z zespołem sieci Piotr i Paweł chcemy rozwijać dzisiejszą sieć sklepów – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama