Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Grupa Spar realizuje kolejne etapy integracji z przejętą polską siecią supermarketów.

Aktualizacja: 05.09.2019 13:43 Publikacja: 05.09.2019 13:18

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Zgodnie z założeniami SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera sieć w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju sieci. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z ponad 200 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców.

- Realizujemy zaplanowany harmonogram integracji. To mocny sygnał dla rynku, że Piotr i Paweł wkracza w kolejny etap zmiany na lepsze. Decyzja UOKiK oznacza, że sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci SPAR. Wspólnie z zespołem sieci Piotr i Paweł chcemy rozwijać dzisiejszą sieć sklepów – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne