Reklama
Rozwiń

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Grupa Spar realizuje kolejne etapy integracji z przejętą polską siecią supermarketów.

Aktualizacja: 05.09.2019 13:43 Publikacja: 05.09.2019 13:18

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Zgodnie z założeniami SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera sieć w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju sieci. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z ponad 200 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców.

- Realizujemy zaplanowany harmonogram integracji. To mocny sygnał dla rynku, że Piotr i Paweł wkracza w kolejny etap zmiany na lepsze. Decyzja UOKiK oznacza, że sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci SPAR. Wspólnie z zespołem sieci Piotr i Paweł chcemy rozwijać dzisiejszą sieć sklepów – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio
Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia
Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski