Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Grupa Spar realizuje kolejne etapy integracji z przejętą polską siecią supermarketów.

Aktualizacja: 05.09.2019 13:43 Publikacja: 05.09.2019 13:18

Marka Piotr i Paweł znika z rynku

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Zgodnie z założeniami SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera sieć w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju sieci. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z ponad 200 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym będzie wkrótce dostępne ponad 6,5 tys. produktów od prawie 500 dostawców.

- Realizujemy zaplanowany harmonogram integracji. To mocny sygnał dla rynku, że Piotr i Paweł wkracza w kolejny etap zmiany na lepsze. Decyzja UOKiK oznacza, że sklepy Piotra i Pawła stają się częścią globalnej sieci SPAR. Wspólnie z zespołem sieci Piotr i Paweł chcemy rozwijać dzisiejszą sieć sklepów – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Chiny stawiają szlaban na eksport do Rosji. Handel wyhamowuje
Handel
Świąteczne wydatki wzrosną w tym roku w całej Europie. Polska wiceliderem
Handel
Nowe zasady sprzedaży owoców i warzyw od 2025 roku. Co oznaczają dla klientów?
Handel
Księgarnie nadal znikają. Książki kupujemy w internecie i spożywczaku
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Handel
Niedziele handlowe w grudniu 2024. Kiedy dokładnie są?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska