Aktualizacja: 13.01.2016 21:29 Publikacja: 13.01.2016 20:00
W ostatnim miesiącu ubiegłego roku liczba klientów w centrach handlowych wzrosła w ujęciu rocznym o 2,7 proc. Ten najlepszy od miesięcy wynik sprawił, że cały 2015 r. nie będzie gorszy od poprzedniego – jeszcze do listopada badanie FootFall Indeks pokazywało spadek liczby odwiedzających.
– Frekwencja w polskich centrach handlowych wyrównała wynik z 2014 r. W drugiej połowie roku widać było tendencję doganiania zeszłorocznych rezultatów – mówi Maciej Kowalczyk, country manager FootFall Indeks w Polsce. – Kształtuje się grupa konsumentów, która wybiera centra handlowe jako miejsce robienia zakupów. Jednocześnie tak dobry wynik nie zostałby osiągnięty, gdyby nie wysiłki samych zarządców, którzy powstrzymali odpływ klientów. Nadchodzący rok stawia przed branżą całą serię wyzwań.
Komisja Europejska, w reakcji na zapowiedź wprowadzenia 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez...
Zapowiedź wprowadzenia aż 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez prezydenta USA Donalda Trumpa...
Prezydent Donald Trump zapowiedział, że rekomenduje wprowadzenie 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejski...
Jedną z bardzo bolesnych konsekwencji nałożenia przez Donalda Trumpa 50-procentowych ceł będzie podwyżka cen sam...
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas