Reklama

Wojny cenowe sprawiły, że obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych

Dla klientów świetna informacja, dla biznesu nie: obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych.

Publikacja: 25.04.2016 21:00

Powodzenie promocji w Polsce widać po skali zainteresowania konsumentów gazetkami wydawanymi przez sieci handlowe. Rocznie trafia ich na rynek nawet 6 mld sztuk, a według badania firmy Focus tylko 1 proc. Polaków po otrzymaniu gazetki do niej nie zagląda i od razu wyrzuca do śmieci. Za przydatne na zakupach uznaje je z kolei aż 59 proc.

Ostra walka

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama