Reklama

LPP i CCC zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją

LPP i CCC, największa odzieżowa i obuwnicza firma w Polsce, zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją z powodu osłabienia złotego i kosztów rozwoju.

Publikacja: 12.05.2016 19:56

Odzieżowe LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay, House i Talinder, w I kwartale miało 66 mln zł straty netto – była ona o 76 proc. większa niż rok temu. Ujemny wynik (18 mln zł) zanotowało też CCC, które rok temu miało 6 mln zł zysku.

Dolar zjada marże

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama