Reklama

LPP i CCC zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją

LPP i CCC, największa odzieżowa i obuwnicza firma w Polsce, zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją z powodu osłabienia złotego i kosztów rozwoju.

Publikacja: 12.05.2016 19:56

Foto: Wikipedia

Odzieżowe LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay, House i Talinder, w I kwartale miało 66 mln zł straty netto – była ona o 76 proc. większa niż rok temu. Ujemny wynik (18 mln zł) zanotowało też CCC, które rok temu miało 6 mln zł zysku.

Dolar zjada marże

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama