Reklama
Rozwiń
Reklama

LPP i CCC zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją

LPP i CCC, największa odzieżowa i obuwnicza firma w Polsce, zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją z powodu osłabienia złotego i kosztów rozwoju.

Publikacja: 12.05.2016 19:56

Foto: Wikipedia

Odzieżowe LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay, House i Talinder, w I kwartale miało 66 mln zł straty netto – była ona o 76 proc. większa niż rok temu. Ujemny wynik (18 mln zł) zanotowało też CCC, które rok temu miało 6 mln zł zysku.

Dolar zjada marże

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Prezes Gabony: Jest czego się bać. Chińska konkurencja może nas wyprzeć w pięć lat
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama