Dzień dziecka coraz bardziej obfity

Rynek produktów dziecięcych będzie rósł o 4-5 proc. rocznie. Wydatki rodziców na pociechy przyspieszą m.in. za sprawą programu 500+.

Aktualizacja: 29.05.2016 22:10 Publikacja: 29.05.2016 21:00

Foto: 123RF

W ostatnich miesiącach o budżetach przeznaczanych na potrzeby najmłodszych Polaków w związku z rządowym programem mówiło się szczególnie dużo. Ale w tym roku nawet bez dodatkowych 500 zł miesięcznie na dziecko wydatki na odzież, zabawki czy inne produkty dla dzieci wyniosą już niemal 10 mld zł, a szczególnie widać to w tym okresie.

Sklepowy boom

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją