Dzień dziecka coraz bardziej obfity

Rynek produktów dziecięcych będzie rósł o 4-5 proc. rocznie. Wydatki rodziców na pociechy przyspieszą m.in. za sprawą programu 500+.

Aktualizacja: 29.05.2016 22:10 Publikacja: 29.05.2016 21:00

Foto: 123RF

W ostatnich miesiącach o budżetach przeznaczanych na potrzeby najmłodszych Polaków w związku z rządowym programem mówiło się szczególnie dużo. Ale w tym roku nawet bez dodatkowych 500 zł miesięcznie na dziecko wydatki na odzież, zabawki czy inne produkty dla dzieci wyniosą już niemal 10 mld zł, a szczególnie widać to w tym okresie.

Sklepowy boom

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?