Aktualizacja: 09.06.2016 21:41 Publikacja: 09.06.2016 21:00
Rynek internetowy rośnie nie tylko dzięki coraz większym zakupom osób, które już przekonały się do tego kanału sprzedaży, ale też dzięki nowym firmom. Z danych zebranych dla „Rz" przez wywiadownię gospodarczą Bisnode Polska wynika, że tylko w 2015 r. powstało ponad 8,5 tys. firm, które chcą się zajmować e-handlem. W tym czasie wyrejestrowano ich 6,7 tys., ale saldo jest dodatnie. W ostatnich latach rocznie przybywa netto nawet ponad 4 tys. takich przedsiębiorstw. W sumie jest ich już ponad 43,4 tys., choć wiele jest uśpionych.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas