Reklama

Hotel lepszym klientem dla hurtowni niż sklep

Najważniejsi dla dystrybutorów hurtowych są teraz nie sprzedawcy detaliczni, ale klienci biznesowi. Zwłaszcza firmy z branży noclegów, restauracji i cateringu.

Aktualizacja: 20.06.2016 22:16 Publikacja: 20.06.2016 20:37

Statystycznego konsumenta nie interesuje, gdzie zaopatruje się właściciel sklepu spożywczego, w którym robi zakupy, dopóki spełniają one jego oczekiwania pod względem ceny i jakości. Ale dystrybutorzy hurtowi toczą bezwzględną walkę o detalistów.Wielkie sieci jak Tesco, Biedronka czy Auchan z ich usług nie korzystają, ponieważ same dostarczają towary z magazynów centralnych do sieci sklepów. Jednak niezależni handlowcy czy sieci franczyzowe szukają takich partnerów, często właśnie w formule cash & carry – klient sam przyjeżdża po towar dla swojego sklepu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Handel
Bruksela planuje podpisanie umowy z Mercosurem jeszcze w tym roku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama