Reklama

Hotel lepszym klientem dla hurtowni niż sklep

Najważniejsi dla dystrybutorów hurtowych są teraz nie sprzedawcy detaliczni, ale klienci biznesowi. Zwłaszcza firmy z branży noclegów, restauracji i cateringu.

Aktualizacja: 20.06.2016 22:16 Publikacja: 20.06.2016 20:37

Statystycznego konsumenta nie interesuje, gdzie zaopatruje się właściciel sklepu spożywczego, w którym robi zakupy, dopóki spełniają one jego oczekiwania pod względem ceny i jakości. Ale dystrybutorzy hurtowi toczą bezwzględną walkę o detalistów.Wielkie sieci jak Tesco, Biedronka czy Auchan z ich usług nie korzystają, ponieważ same dostarczają towary z magazynów centralnych do sieci sklepów. Jednak niezależni handlowcy czy sieci franczyzowe szukają takich partnerów, często właśnie w formule cash & carry – klient sam przyjeżdża po towar dla swojego sklepu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama