Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.10.2016 21:29 Publikacja: 25.10.2016 20:16
Ozdoby bożonarodzeniowe wypatrzone we wtorek w jednym z warszawskich hipermarketów.
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Przyspieszanie startu sezonu zakupów świątecznych widać co roku. Jednak o ile jeszcze kilka lat temu ruszał on dopiero po 1 listopada, o tyle obecnie już widać w pierwszych sklepach, np. OBI, TK Maxx czy Lidl, ofertę produktów okolicznościowych.
– Zwyczaje polskich konsumentów zbliżają się do standardów w krajach zachodnich, gdzie chętnie sięga się po produkty bożonarodzeniowe z dużym wyprzedzeniem – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka Lidl Polska.
Najczęściej deklarują to w stosunku do takich kategorii produktów, jak sprzęt elektroniczny czy meble. Na tle in...
Drastyczne załamanie liczby urodzeń powoduje, że tylko w trzy lata sprzedaż głównych kategorii produktów dla dzi...
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Groźba nowych cel Donalda Trumpa sprawiła, że eksport leków i zegarków ze Szwajcarii zmalał w kwietniu o 9,2 pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas