Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.03.2017 19:35 Publikacja: 06.03.2017 19:02
Kilka lat temu nikt nie wierzył w sukces sklepów sprzedających w sieci ubrania i buty, a dzisiaj odpowiadają już za 32 proc. rynku. Podobny sukces odnoszą właśnie meble i domowe akcesoria, które Polacy kupują w sieci szczególnie chętnie. Z badania przeprowadzanego dla firmy Comarch w sześciu państwach europejskich wynika, że w Polsce już 26 proc. udziału w kategorii meble mają wydatki konsumentów online. Wśród badanych krajów jest to najwyższy poziom, rynkowa średnia to 21 proc. Tylko nieznacznie mniejszym powodzeniem od mebli wśród konsumentów kupujących online cieszą się inne akcesoria, narzędzia czy oferta marketów DIY.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas