Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka pojawiła się na Facebooku i już ma problemy

Media społecznościowe dają klientom nie tylko możliwość chwalenia.

Publikacja: 21.03.2017 15:40

Biedronka pojawiła się na Facebooku i już ma problemy

Foto: Bloomberg

Bez fanfar i nagłaśniania w mediach Biedronka pojawiła się na Facebooku. Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów nie miała dotychczas własnego fanpage'a w tym serwisie społecznościowym. W przeciwieństwie do tego, o zaangażowaniu do kampanii reklamowej środków czystości Małgorzaty Rozenek-Majdan czyli Perfekcyjnej Pani Domu, Biedronka ogłosiła możliwie najgłośniej.

Truizmem jest stwierdzenie, że media społecznościowe znacząco ułatwiają komunikację z konsumentami. Ale komunikacja jest obukierunkowa, o czym natychmiast po wejściu na Facebooka Biedronka się przekonała w związku z kolejną odsłoną promocji Świeżaków. Na facebookowym profilu Biedronki można znaleźć kolorowe posty o Super Zwierzakach, a pod postami żale klientów, którym nie udało się zdobyć maskotek Świeżaków mimo spełnienia warunków i intensywnych poszukiwać po sklepach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama