Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.03.2017 15:40 Publikacja: 21.03.2017 15:40
Foto: Bloomberg
Bez fanfar i nagłaśniania w mediach Biedronka pojawiła się na Facebooku. Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć sklepów nie miała dotychczas własnego fanpage'a w tym serwisie społecznościowym. W przeciwieństwie do tego, o zaangażowaniu do kampanii reklamowej środków czystości Małgorzaty Rozenek-Majdan czyli Perfekcyjnej Pani Domu, Biedronka ogłosiła możliwie najgłośniej.
Truizmem jest stwierdzenie, że media społecznościowe znacząco ułatwiają komunikację z konsumentami. Ale komunikacja jest obukierunkowa, o czym natychmiast po wejściu na Facebooka Biedronka się przekonała w związku z kolejną odsłoną promocji Świeżaków. Na facebookowym profilu Biedronki można znaleźć kolorowe posty o Super Zwierzakach, a pod postami żale klientów, którym nie udało się zdobyć maskotek Świeżaków mimo spełnienia warunków i intensywnych poszukiwać po sklepach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas