Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aldi wyznacza dobre trendy i jako jeden z pierwszych w Polsce zadeklarował całkowite odejście od jaj klatkowych w markach własnych do 2025 roku po rozmowach z Fundacją Alberta Schweitzera - informuje fundacja w komunikacie prasowym.
- Naszymi działaniami od wielu lat konsekwentnie wspieramy dobrostan zwierząt. Jako odpowiedzialny społecznie przedsiębiorca, działający na rynku globalnym wprowadzamy zmiany równolegle w wielu krajach. Naturalnym działaniem po ogłoszeniu wycofania jaj z chowu klatkowego do 2025 roku było pójście o krok dalej w zgodzie z trendami światowymi – mówi Justyna Radwańska, Manager ds. Odpowiedzialności Przedsiębiorstwa ALDI Polska.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Najmocniej traci piwo, mniejsze spadki dotyczą najmocniejszych trunków czy win. Niemniej Polacy w ciągu ostatnic...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas