Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Koncept Amazon Go, to pomysł na w pełni samoobsługowe sklepy, w których nie ma kas i kasjerów. Firma Jeffa Bezosa testuje ten format placówek handlowych w Seattle. Na razie zakupy mogą w nim robić tylko pracownicy korporacji, ale to nie znaczy, że Amazon nie szykuje sobie gruntu pod dalszą ekspansję.
Zgodnie z informacjami Bloomberga, Amazon zarejestrował już w Wielkiej Brytanii swój slogan reklamowy dla Amazon Go - No lines. No checkout. (No, seriously.) oraz jego brytyjską wersję - No Queue. No Checkout. (No, Seriously.). Oznacza to, że firma planuje już ekspansję na brytyjski rynek. Tym bardziej, że zna go już dobrze z pozostałych swoich operacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas