Reklama
Rozwiń
Reklama

Mimo tłumów w sklepach e-wydatki nie spadną

Polakom spodobały się zakupy online, nawet po pandemii chcą je robić. Co czwarty wręcz zapowiada wzrost wydatków w tym kanale.

Aktualizacja: 04.06.2021 06:18 Publikacja: 03.06.2021 21:00

Mimo tłumów w sklepach e-wydatki nie spadną

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania IQS przeprowadzonego dla „Rzeczpospolitej", jedynie 5 proc. osób deklaruje, iż chce wydatki internetowe zmniejszyć, w przypadku niemal 60 proc. mają one zostać na dotychczasowym poziomie. – W czasie pandemii Polacy, którzy posiadali dostęp do internetu, w sposób powszechny robili zakupy online, wskazuje to 92 proc. Klienci coraz bardziej doceniają zalety tego kanału zakupowego – mówi Adam Rączkowski, senior research manager w agencji badawczej IQS. – Co czwarty ankietowany uważa, że w najbliższych miesiącach będzie częściej niż dotychczas kupować przez internet – dodaje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama