Reklama
Rozwiń
Reklama

Mimo tłumów w sklepach e-wydatki nie spadną

Polakom spodobały się zakupy online, nawet po pandemii chcą je robić. Co czwarty wręcz zapowiada wzrost wydatków w tym kanale.

Aktualizacja: 04.06.2021 06:18 Publikacja: 03.06.2021 21:00

Mimo tłumów w sklepach e-wydatki nie spadną

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z badania IQS przeprowadzonego dla „Rzeczpospolitej", jedynie 5 proc. osób deklaruje, iż chce wydatki internetowe zmniejszyć, w przypadku niemal 60 proc. mają one zostać na dotychczasowym poziomie. – W czasie pandemii Polacy, którzy posiadali dostęp do internetu, w sposób powszechny robili zakupy online, wskazuje to 92 proc. Klienci coraz bardziej doceniają zalety tego kanału zakupowego – mówi Adam Rączkowski, senior research manager w agencji badawczej IQS. – Co czwarty ankietowany uważa, że w najbliższych miesiącach będzie częściej niż dotychczas kupować przez internet – dodaje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama