Aktualizacja: 11.10.2017 06:15 Publikacja: 10.10.2017 19:46
Foto: 123RF
Sklepy są terenem niekończącej się batalii producentów o uwagę klienta. O ile dotąd orężem w tej walce były głównie ceny, o tyle teraz zyskują kolejne narzędzia.
W badaniu ASM dla Fundacji Godła Promocyjnego Teraz Polska cenę jako kryterium wyboru dóbr codziennego użytku wskazało 65 proc. respondentów. Ale dla aż 73 proc. ankietowanych najważniejsza jest jakość. Niemal 90 proc. przyznaje, że może zapłacić wyższą cenę za produkt wysokiej jakości, a 40 proc. zwraca uwagę na kraj pochodzenia produktu.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas