Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.10.2017 06:15 Publikacja: 10.10.2017 19:46
Foto: 123RF
Sklepy są terenem niekończącej się batalii producentów o uwagę klienta. O ile dotąd orężem w tej walce były głównie ceny, o tyle teraz zyskują kolejne narzędzia.
W badaniu ASM dla Fundacji Godła Promocyjnego Teraz Polska cenę jako kryterium wyboru dóbr codziennego użytku wskazało 65 proc. respondentów. Ale dla aż 73 proc. ankietowanych najważniejsza jest jakość. Niemal 90 proc. przyznaje, że może zapłacić wyższą cenę za produkt wysokiej jakości, a 40 proc. zwraca uwagę na kraj pochodzenia produktu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas