Aktualizacja: 13.11.2017 21:06 Publikacja: 13.11.2017 21:06
Foto: 123RF
Czy możliwe jest w przypadku e-handlu, aby producenci oferowali swoje produkty w zasadzie wprost konsumentom? Bez pośredników hurtowni czy sklepów, dzięki czemu ceny mogą być niższe nawet o 30 proc.? Taki projekt startuje właśnie w W. Brytanii, a platformę opracowuje firma INS.
W listopadzie spółka rozpoczyna akcję pozyskiwania środków na dalszy rozwój, a wstępne memoranda na sprzedaż produktów w tym modelu podpisali tacy giganci, jak koncerny: Unilever, Mars czy Reckitt Benckiser.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas