Aktualizacja: 12.12.2017 20:38 Publikacja: 12.12.2017 20:00
Foto: Adobe Stock
Listopad i grudzień to dla handlu zdecydowanie najważniejszy okres w roku. Choć w ostatnich latach świąteczne budżety Polaków utrzymywały się na zbliżonym poziomie, w tym roku będzie skok. Z badania IBRiS dla Banku Millennium wynika, że Polacy wydadzą na ten cel 22 mld zł, 9,4 proc. więcej niż rok temu.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas