Aktualizacja: 12.12.2017 20:38 Publikacja: 12.12.2017 20:00
Foto: Adobe Stock
Listopad i grudzień to dla handlu zdecydowanie najważniejszy okres w roku. Choć w ostatnich latach świąteczne budżety Polaków utrzymywały się na zbliżonym poziomie, w tym roku będzie skok. Z badania IBRiS dla Banku Millennium wynika, że Polacy wydadzą na ten cel 22 mld zł, 9,4 proc. więcej niż rok temu.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas