Aktualizacja: 16.06.2016 10:50 Publikacja: 15.06.2016 22:00
Foto: 123RF
Piłkarskie mistrzostwa Europy już zachęcają Polaków do większych wydatków. Branża piwowarska szacuje, że to wielkie wydarzenie sportowe będzie kluczowe dla wyników browarów w tym roku. Korzystają też producenci odzieży (bo każdy chce mieć koszulkę w barwach narodowych), restauratorzy czy producenci telewizorów.
– Piłka nożna jest zdumiewająco ważna dla poczucia narodowej tożsamości – komentuje Zbigniew Nęcki, psycholog społeczny. – To budzi zdziwienie psychologów, ale nic tak nie porusza naszej wyobraźni jak futbol. Sukces byłby wsparciem naszej ukrytej, niewypowiadanej prośby „dokopania Niemcom".
W tym roku – dokładnie 12 maja – mija 15 lat od giełdowego debiutu spółki, która dziś jest największym konglomer...
Agencja ratingowa S&P poinformowała o dokonaniu półrocznego przeglądu ratingu Polski, bez publikacji aktualizacj...
Chcesz dostać miliard dolarów? Przyleć do Moskwy i stań na trybunie obok dyktatora poszukiwanego międzynarodowym...
W piątek w Nancy Polska ma podpisać traktat z Francją. Ma on być także podstawą do pogłębienia współpracy w sekt...
Polska ma się stać zagłębiem najbardziej zaawansowanych technologii, niezależnym od zagranicznych dostawców. Weh...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas