Grupa Boryszew to międzynarodowy koncern z branży automotive i metalowej, posiadający około 20 zakładów w 8 krajach na 3 kontynentach. Do grupy, która w 2015 r. miała prawie 5,68 mld zł przychodów, a eksport stanowi 68 proc. sprzedaży, należą m.in.: Grupa Maflow, Grupa BAP oraz Impexmetal, Hutmen i Baterpol. Spółka wyceniana na około 1,33 mld zł wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Prezesa Piotra Szeligę zapytaliśmy m.in. o to:
Czy Brexit odbije się negatywnie na działalności Grupy Boryszew, czy stworzy szansę na pozyskanie nowych kontraktów?
Czy bardzo dobre wyniki finansowe grupy w I kwartale tego roku to jednorazowy wyskok czy trend? Jak pod względem wyników zapowiada się cały 2016 r.?
Jakiego poziomu rentowności segmentu motoryzacyjnego za 2-3 lata spodziewa się zarząd? Czy grupa ma szanse na zamówienia od koncernów samochodowych, z którymi jeszcze nie współpracuje?