Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2025

Reklama

KRRIT: nowy panel badania mediów elektronicznych działa

Czy w Polsce będzie wykorzystywane w reklamie jedno wspólne badanie mediów elektronicznych: telewizji, radia i internetu? Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentowała podczas forum ekonomicznego w Krynicy działanie testowego panelu.

Aktualizacja: 05.09.2019 11:26 Publikacja: 05.09.2019 11:22

KRRIT: nowy panel badania mediów elektronicznych działa

Foto: Fotorzepa/Mateusz Pawlak

- Zakończyła się pierwsza faza realizacji projektu, polegającego na budowie panelu, który będzie stanowił jedno źródło danych o konsumpcji mediów elektronicznych. W lipcu uruchomiliśmy panel, a dziś pokazaliśmy, jak działa. Mamy ponad 400 mierników. Oczywiście jest nadal w fazie testów i wymaga kalibracji. Liczymy na głosy uczestników rynku, we współpracy z którymi chcemy zbudować prototyp – mówi „Rz” Michał Wigurski, dyrektor odpowiedzialny w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji za projekt Telemetria Polska. 

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Forum Ekonomiczne
Polityka i biznes – nowe otwarcie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Forum Ekonomiczne
Innowacyjne leki bliżej pacjentów
Forum Ekonomiczne
Przygotowania do systemu kaucyjnego są na ostatniej prostej
Discussion
Operating with Patients in Mind
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Economy
Small Businesses as Innovation Leaders: A Fresh Look at Digitalisation
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama