Dzięki akcji „Cała ta giełda”, nad którą „Rz” objęła patronat, na jeden dzień odsłonięte zostały wszystkie tajemnice warszawskiego parkietu. – Jestem pozytywnie zaskoczony, że w tak ciężkich czasach dla inwestorów tak wiele osób chce się dowiedzieć czegoś więcej o warszawskiej giełdzie – mówi „Rz” Ludwik Sobolewski, prezes GPW.

W sobotnie popołudnie na zwiedzanie murów GPW zdecydowały się setki osób. Największym zainteresowaniem cieszyły się wykłady i prezentacje prowadzone m.in. przez wykładowców Szkoły Giełdowej działającej przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Przyszli i obecni inwestorzy masowo oblegali też salę notowań, w której każdy mógł uderzyć w giełdowy dzwon i wczuć się w rolę giełdowego reportera relacjonującego sytuację na warszawskim parkiecie.

Mniejszym zainteresowaniem cieszyła się sala notowań rynku NewConnect – najmłodszego dziecka warszawskiej giełdy. Jednak to nie powinno dziwić, bo wyniki ostatnich badań Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych pokazują, że giełdowi gracze wciąż niewiele wiedzą o utworzonym w sierpniu 2007 roku nowym rynku akcji.