Na koniec marca połączone spółki miały w sumie 1492,9 tys. klientów (wobec 1497 tys. w grudniu).

To bilans zmian. Kablowa grupa zanotowała spadek klientów telewizji o 12,7 tys. (wersji analogowej) do 1340,7 tys. Rosły za to statystyki w segmencie szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii: odpowiednio o 24,5 tys. i 31 tys. w kwartale do 800,3 tys. i 396,2 tys. na koniec marca.

Część tych zwyżek to efekt zmiany sposobu raportowania przez grupę Liberty Global. Podała ona, że uwzględnia teraz także małe firmy (SOHO) i w związku z tym w zestawieniach dla I kwartału jest dodatkowo: 6,9 tys. użytkowników usługi telewizyjnej, 11 tys. Internetu i 6,9 tys. telefonu.

Choć grono abonentów kablówki nie rośnie, a konkurencja nie pozwala jej zrezygnować z promocji cenowych, w I kwartale przychody UPC w Polsce wyniosły ok. 369,6 mln zł, o 45 proc. więcej niż rok wcześniej. To efekt przejęcia sieci Aster.