Reklama

Premiery w Internecie

Iplex.pl działa dopiero 5 dni. Strona jest już tak popularna, że jej właściciele podwoili liczbę sprzedawanych biletów. W piątek rusza festiwal przedpremier.

Publikacja: 11.02.2008 18:14

Premiery w Internecie

Foto: Archiwum

Kiedyś, żeby obejrzeć kinowe premiery, trzeba było najpierw stanąć w kolejce po bilety, a później przepychać się wśród tłumu do sali. Słowem – droga przez mękę. Dziś nie trzeba się ruszać z fotela. Wystarczy kilka kliknięć myszką.

W piątek ruszyło pierwsze w Polsce kino internetowe – żeby obejrzeć w nim film, trzeba wejść na stronę iplex.pl i założyć konto. Można przejrzeć repertuar i wybrać seans w jednej z dwóch sal: A lub B. Bilety kosztują od 8 do 10 złotych. Płaci się za pośrednictwem serwisu platnosci.pl. Po projekcji można się podzielić opiniami na forum dyskusyjnym.

Wśród tytułów nie znajdziemy produkcji, które oferują multipleksy. Iplex proponuje ambitne filmy z Polski, Europy i świata. Wirtualne projekcje są oblegane przez internautów.

– Jesteśmy zaskoczeni sukcesem – mówi Gizela Zielińska, menedżer PR w iplex. pl. – Już w piątek ludzie wykupili bilety do końca dnia. W sobotę – po porannym materiale w TVN 24 – mieliśmy aż 100 tysięcy wejść na stronę.

Dotychczas w dwóch salach wirtualnego kina można było wykupić po 60 biletów. – Od dziś podwoiliśmy tę liczbę – dodaje Zielińska. – A docelowo chcemy, żeby na jedną salę przypadało po kilkaset biletów. W tym celu usprawniamy serwer.

Reklama
Reklama

Od piątku w iplex. pl rozpocznie się przegląd przedpremier firmy dystrybucyjnej Vivarto. Domatorzy, którzy nie mieli dotychczas okazji poczuć atmosfery panującej na europejskich festiwalach filmowych, będą mogli wybierać spośród 20 obrazów. Imprezę otworzy nagrodzony Srebrnym Niedźwiedziem w 2007 roku w Berlinie "Hallam Foe".

Festiwal potrwa do 28 lutego.

Film
Oscary 2026: Krótkie listy ogłoszone. Nie ma „Franza Kafki”
Film
USA: Aktor i reżyser Rob Reiner zamordowany we własnym domu
Film
Nie żyje Peter Greene, Zed z „Pulp Fiction”
Film
Jak zagra Trump w sprawie przejęcia Warner Bros. Discovery przez Netflix?
Film
„Jedna bitwa po drugiej” z 9 nominacjami Złotych Globów. W grze Stone i Roberts
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama