Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna. Dużo inwestujemy w innowacje i rozwój - mówi Anna Jakubowski, prezes Coca-Cola Polska w rozmowie z Marcinem Piaseckim. Rozmowa miała miejsce podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Aktualizacja: 20.05.2016 09:32 Publikacja: 20.05.2016 09:27

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna

Foto: Rzeczpospolita

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Europejski Kongres Gospodarczy
Ultre 4 Cargo. Oto nowy, polski samochód elektryczny
Europejski Kongres Gospodarczy
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestorzy zagraniczni pod presją
Europejski Kongres Gospodarczy
Jako globalny bank pozwalamy rozpoznać lokalne potrzeby
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestycje wodorowe to nie sprint, a maraton
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne