Reklama

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna. Dużo inwestujemy w innowacje i rozwój - mówi Anna Jakubowski, prezes Coca-Cola Polska w rozmowie z Marcinem Piaseckim. Rozmowa miała miejsce podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Aktualizacja: 20.05.2016 09:32 Publikacja: 20.05.2016 09:27

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna

Foto: Rzeczpospolita

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Europejski Kongres Gospodarczy
Dezinformacja: jak uodpornić społeczeństwo i polityków
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa ma przyszłość, choć czasy są turbulentne
Europejski Kongres Gospodarczy
Orlen Neptun liczy na aukcje dla kolejnych wiatraków na morzu jeszcze w tym roku
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa, Innowacje, Przyszłość – Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Europejski Kongres Gospodarczy
Firmy spoza UE muszą rywalizować na równych zasadach
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama