Reklama
Rozwiń

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna. Dużo inwestujemy w innowacje i rozwój - mówi Anna Jakubowski, prezes Coca-Cola Polska w rozmowie z Marcinem Piaseckim. Rozmowa miała miejsce podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Aktualizacja: 20.05.2016 09:32 Publikacja: 20.05.2016 09:27

Coca-Cola to marka i globalna i zarazem lokalna

Foto: Rzeczpospolita

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Europejski Kongres Gospodarczy
Dezinformacja: jak uodpornić społeczeństwo i polityków
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa ma przyszłość, choć czasy są turbulentne
Europejski Kongres Gospodarczy
Orlen Neptun liczy na aukcje dla kolejnych wiatraków na morzu jeszcze w tym roku
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa, Innowacje, Przyszłość – Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025
Europejski Kongres Gospodarczy
Firmy spoza UE muszą rywalizować na równych zasadach