Snapchat w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam

Platforma społecznościowa tak chętnie używana przez młodych internautów w przyszłym roku odnotuje już bliskie miliardowi dolarów przychody z reklam.

„Rzeczpospolita" z najwyższą sprzedażą e-wydań

W lipcu łączna sprzedaż elektronicznych wydań czterech największych gazet ogólnopolskich wzrosła rok do roku o 10,7 proc. Analogiczny wynik „Rz" był lepszy...

Google skarży Rosję i składa trzy pozwy przeciwko Federalnej Służbie Antymonopolowej

Amerykański gigant internetowy złożył trzy pozwy przeciwko Federalnej Służbie Antymonopolowej. Domaga się uznania jej działań za niezgodne z prawem.

"Dziennik Gazeta Prawna": Jesteś cyfrowym wszystkożercą, e-minimalistką, a może zamożnym pragmatykiem?

20 mln dorosłych Polaków korzystających z internetu to już potężna grupa. Raport McKinsey & Company mówi o silnym oddziaływaniu użytkowników sieci na gospo...

CYBERSEC znów zawita do Krakowa

26 i 27 września w Krakowie odbędzie się II Europejskie Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC, coroczna konferencja poświęcona strategicznym wyzwaniom cyber...

W sieci nie chcemy ani reklam ani opłat

Ponad połowa polskich użytkowników tzw. ad-blocków nie chce w zamian płacić za treści w sieci. Wyjściem jest dopasowanie reklam do ich potrzeb.

ATM Grupie procentują nowe zlecenia i własna telewizja

W I półroczu producencka grupa zebrała plony zwiększonej produkcji dla Canal+ Discovery i nowych zleceń na znane już widzom seriale. Rosła zyskowność kanał...

Platforma nc+ rusza z nowymi pakietami usług we współpracy z Play

Nc+ mocniej stawia na triple play i umożliwi pakietowanie nc+ go z Internetem w ramach nowej usługi Unlimited TV.

Wirtualna Polska: Kurs na telewizję

Internetowa grupa 2 grudnia uruchamia swój pierwszy naziemny kanał telewizyjny. Zarząd dopuszcza możliwość znalezienia dla kanału mniejszościowego udziałow...

Wyniki finansowe Wirtualnej Polski w II kwartale 2016 r. nieco lepsze od oczekiwań

Internetowa spółka zakończyła II kwartał wzrostem przychodów i zysku netto.

Reklama
Reklama

Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Od września na częstotliwościach Czwórki rusza informacyjno-publicystyczny kanał Polskie Radio 24.

Polacy chcą telewizji „a la carte”

Już prawie połowa internautów chciałaby móc wykupywać sobie dowolne kanały do oglądania w płatnej telewizji. Najczęściej byłyby to HBO i Canal+.

Rosja: Nie ma kryzysu w reklamie

Rosyjski rynek reklam rośnie, pomimo, że gospodarka znajduje się w kryzysie. Wart już jest 160 mld rubli (2,46 mld dol.).

Iwona Kossmann nową prezes Marquard Media Polska

Była prezes Bonnier Business Polska zastąpi obecna szefową firmy, Alicję Skrzypczak, 5 września.

Przeglądarka Opera zaatakowana przez hakerów

Wyciekła duża ilość danych z przeglądarki Opera. Użytkownicy proszeni są o zachowanie ostrożności i zmianę hasła.

Polskie gry podbijają świat. Nowy „Gwint" autorstwa CD Projektu. Fani czekają na „Cyberpunk 2077"

Producenci pracują nad nowymi premierami. Celują w Stany Zjednoczone i Azję.

Polsat jesienią stawia na kabarety i sprawdzone hity

Niedzielny wieczorny kabareton to największa nowość w jesiennej ramówce Polsatu. Poza tym stacja skupi się raczej na kontynuowaniu znanym już widzom formatów.

Wydawcy internetowi wolą abonamenty od reklam. „The New York Times" zamyka mobilną aplikację NYT Now

Zdecydowana większość amerykańskich wydawców internetowych nie polega już na przychodach z reklam, lecz wspiera się opłatami od czytelników.

Liczba klientów tradycyjnej płatnej telewizji w USA topnieje

W II kwartale operatorzy płatnej telewizji w USA stracili ok. 700 tys. klientów. A w ciągu ostatniego roku ubyło ich już ponad milion.

Polak jak nikt potrafi blokować reklamy w sieci

Coraz więcej internautów w Polsce korzysta z narzędzi do blokowania reklam. Jesteśmy pod tym względem światowym liderem.

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama