Krzysztof Rabiański, prezes EM&F: Empik zostanie sprzedany

Krzysztof Rabiański, prezes EM&F, ujawnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą", że Empik zostanie sprzedany. Kwota transakcji mogłaby przekroczyć 1 mld zł.

Najmniejsze sklepy nie zapłacą podatku obrotowego

Ministerstwo Finansów zaprezentowało kolejne założenia do ustawy o podatku obrotowym. Wycofało się z opodatkowania handlu internetowego oraz mniejszych firm.

Podatek prawie liniowy

Jest kolejna wersja ustawy o podatku obrotowym od handlu. Stawki są bliskie informacjom podawanych wcześniej przez „Rz”

Eurocash ostrzy sobie zęby na Żabkę

Kupno popularnej sieci sklepów, która należy obecnie do funduszu private equity, mogłoby kosztować 1 mld euro.

Galaxy pod szklaną kopułą

Rusza rozbudowa centrum handlowego Galaxy w Szczecinie. W okolicy planowane są też inne inwestycje.

Amazon chce złowić najlepszych absolwentów

Ruszyła kampania rekrutacyjna amerykańskiego koncernu technologicznego w Polsce.

Coccodrillo chce skorzystać na rządowym programie 500+

CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, liczy na efekt rządowego programu i wzrost sprzedaży.

Unilever wraca do gry o Polski rynek środków do prania z marką Surf

Koncern, który w latach 90. zawojował polski rynek z Polleną 2000, zamierza wrócić do gry w branży środków do prania – ze swoją globalną marką Surf.

Vistula nie zaskoczyła

Odzieżowo-jubilerska grupa poprawiła wyniki w I kwartale, co jest zasługą głównie jubilerskiego W. Kruka. Przychody wzrosły, marże zostały utrzymane.

Próchnik na plusie

Odzieżowa firma w I kwartale zanotowała podobne choć nieco gorsze wyniki jak rok temu. Analitycy dziwią się rozbieżnościom między marżą z raportów miesięcz...

Reklama
Reklama

Ministerstwo Finansów upiera się przy progresywnej skali opodatkowania

Ministerstwo Finansów mimo sprzeciwu branży upiera się przy progresywnej skali opodatkowania – wynika z informacji „Rzeczpospolitej".

Merlin reaktywacja. Legenda chce odzyskać zaufanie

Istniejący od 1999 r. e-sklep planuje walkę o powrót do rynkowej pierwszej ligi.

Koreańczykom wystarczyło parę lat, by stać się najpopularniejszą marką

Koreańczykom wystarczyło parę lat, by stać się najpopularniejszą marką. Wyprzedzili Boscha i polską Amica.

Samorząd chce zatrzymać kupców w centrum miasta

Służyć ma temu pilotażowy program „Lubelscy kupcy" oraz działania podejmowane przez miejskiego konserwatora zabytków.

LPP i CCC zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją

LPP i CCC, największa odzieżowa i obuwnicza firma w Polsce, zwiększają sprzedaż, ale ich zyski topnieją z powodu osłabienia złotego i kosztów rozwoju.

Adidas ogłosił przedterminowe zakończenie umowy partnerskiej z klubem Chelsea

Niemiecki producent sprzętu sportowego i odzieży ogłosił przedterminowe zakończenie umowy partnerskiej z klubem piłkarskim Chelsea, co pozwoli mu poprawić...

Przez drożyznę na Litwie zyskują polskie sklepy

Rośnie społeczny opór przeciwko wysokim cenom na Litwie. Już 14 proc. klientów robi regularne zakupy w Polsce.

#RZECZoBIZNESIE: Iwona Kossmann: Zachód to nie jest świat nie do zdobycia

Nie ma znaczenia kim byliśmy w poprzednim życiu – mówi Iwona Kossmann, była członek zarządu Telekomunikacji Polskiej oraz była prezes zarządu Bonnier Busin...

Amazon otwiera się na polskich klientów

Jednak na razie tylko firmowych, którym umożliwia sprzedaż na swoich pięciu europejskich witrynach

Wysokie ceny w sklepach na Litwie naganiają klientów polskim placówkom handlowym

Rolnicy litewscy dziś rozdają bezpłatnie mleko, solidaryzując się z rodakami niezadowolonymi z wysokich cen w litewskich sklepach. Zyskuje na tym Polska.

Reklama
Reklama