Reklama
Rozwiń
Reklama

Allegro jak centrum handlowe

Największy gracz na rynku online w Polsce odpowiada już za połowę e-sprzedaży odzieży. Niektóre marki wolą już działać na platformach internetowych, zamiast otwierać tradycyjne salony.

Aktualizacja: 24.03.2017 05:15 Publikacja: 23.03.2017 20:00

Allegro jak centrum handlowe

Foto: 123RF

Sprzedaż internetowa w Polsce od lat rośnie w dwucyfrowym tempie, a w tym roku Polacy w e-sklepach i na platformach mogą zostawić nawet 40 mld zł. Nie oznacza to, że jest łatwiej przebić się ze swoją ofertą do klientów, dlatego wiele marek wybiera inną opcję dotarcia do kupujących. Uruchamiają profile na platformach e-commerce, jak Allegro, eBay czy Amazon.

Allegro przyciągnęło już w tym modelu do współpracy takie marki jak Deichmann, Adidas czy Next. Ta brytyjska marka z Polski się wycofała, ale po zlikwidowaniu stacjonarnych salonów wróciła do kraju już tylko poprzez Allegro. Obecnie oficjalne sklepy prowadzi tu już 61 marek, w tym polskie, jak Batycki, Wittchen i Puccini, które przygotowały dla klientów platformy specjalne kolekcje.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama