Allegro jak centrum handlowe

Największy gracz na rynku online w Polsce odpowiada już za połowę e-sprzedaży odzieży. Niektóre marki wolą już działać na platformach internetowych, zamiast otwierać tradycyjne salony.

Aktualizacja: 24.03.2017 05:15 Publikacja: 23.03.2017 20:00

Allegro jak centrum handlowe

Foto: 123RF

Sprzedaż internetowa w Polsce od lat rośnie w dwucyfrowym tempie, a w tym roku Polacy w e-sklepach i na platformach mogą zostawić nawet 40 mld zł. Nie oznacza to, że jest łatwiej przebić się ze swoją ofertą do klientów, dlatego wiele marek wybiera inną opcję dotarcia do kupujących. Uruchamiają profile na platformach e-commerce, jak Allegro, eBay czy Amazon.

Allegro przyciągnęło już w tym modelu do współpracy takie marki jak Deichmann, Adidas czy Next. Ta brytyjska marka z Polski się wycofała, ale po zlikwidowaniu stacjonarnych salonów wróciła do kraju już tylko poprzez Allegro. Obecnie oficjalne sklepy prowadzi tu już 61 marek, w tym polskie, jak Batycki, Wittchen i Puccini, które przygotowały dla klientów platformy specjalne kolekcje.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi