Vistula, Bytom i Próchnik zwiększają sprzedaż

Odzieżowe firmy dla mężczyzn przeżywają teraz rozkwit.

Nadchodzą tłuste lata dla polskiego handlu internetowego

Polski rynek od dawna jest jednym z najszybciej rosnących w Europie. A będzie jeszcze lepiej, gdy wzbogacą się młodzi klienci, dla których kupowanie w siec...

Premier Belgii: możliwe, że rozmowy ws. TTIP trzeba będzie zawiesić

Premier Belgii Charles Michel powiedział w opublikowanym w sobotę wywiadzie, że obecny kształt negocjowanego porozumienia UE-USA o wolnym handlu (TTIP) wyd...

Kolejne mocne uderzenie w sklepy. Teraz niedzielami

Najmocniej ucierpiałyby centra handlowe i markety budowlane. Kontrolować mogłaby policja.

Udane lato sprzedawców odzieży i obuwia

LPP i CCC, liderzy polskiego rynku, mocno zwiększyli przychody w ubiegłym miesiącu.

Amazon skraca czas pracy. Nic jednak za darmo

Amerykańska spółka postanowiła skrócić czas pracy dla części pracowników do 30 godzin tygodniowo. Zapłaci jednak mniej.

Lidl i Biedronka toczą wojnę cenową. Korzystają klienci

Wojnę cenową między dwoma największymi w Polsce sieciami dyskontowymi rozpętały 500+ oraz podatek od sprzedaży detalicznej.

Skokowo rosną długi hurtowników

Firmy zaopatrujące głównie mniejsze sklepy przez rok zwiększyły zadłużenie aż o ponad 60 proc. Kolejne miesiące z racji wejścia w życie podatku obrotowego...

#RZECZoBIZNESIE: Adam Abramowicz: Musimy zahamować pogrom małych sklepów

Rocznie ubywa w Polsce 5 tysięcy małych sklepów. To jest trend niekorzystny dla konsumenta, bo wiadomo, że im jest większy wybór, to konsument na tym korzy...

Inwazja starych aut

W Polsce gwałtownie przybywa starych, używanych aut z importu, co nie znajduje niestety odbicia w danych Ministerstwa Finansów. Czyżby resort przymykał ocz...

Reklama
Reklama

Lajki przekładają się na sprzedaż

Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych kupują pięć razy częściej - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

LPP znowu obniża tempo rozwoju

Odzieżowy gigant boryka się ze słabszą sprzedażą swojej głównej marki Reserved i będzie otwierał mniej sklepów.

Wilczy apetyt Emperii

Właściciel Stokrotki chce wykorzystać koniunkturę na rynku detalicznym. Planuje przejęcie i wprowadza nowy format sklepów. W tym roku uruchomi 60–70 placówek.

#RZECZoBIZNESIE: Jędrzej Bielecki: Co oznacza porażka TTIP

Chiński model rozwoju jest ogromnym wyzwaniem dla liberalnego kapitalizmu. Jeżeli nie będzie porozumienia między Europą a USA, to model ten może zwyciężyć...

Szminki i lakiery ciągną rynek kosmetyków

Polki wydadzą w tym roku prawie 1,8 mld zł na produkty do makijażu.

CCC zwiększa sprzedaż, liczbę sklepów oraz oczekuje rekordowych wyników

W przyszłym roku obuwnicza grupa przyspiesza ekspansję i poważnie rozważa zwiększenie liczby sklepów w Rosji, mającej być przyczółkiem na kolejne rynki wsc...

Monnari z mniejszymi zyskami

Odzieżowa grupa zwiększyła sprzedaż i poprawiła marże, ale jeszcze szybciej urosły koszty, przez co wyniki na poziomie operacyjnym i netto okazały się gors...

Internetowe wojny cenowe zaciekłe jak nigdy

Rozpiętość cen identycznego produktu może między polskimi e-sklepami sięgać kilkuset procent. Obniżanie cen to magnes na klientów, ale też prosta droga do...

Nowe kłopoty Gap

Lojalni klienci amerykańskiej marki odzieżowej Gap codziennie dostają na skrzynkę wyjątkową ofertę. Odzież Gapa jest tania jak nigdy, a sama marka w kolejn...

#RZECZoBIZNESIE: Andrzej Faliński: Podatek obrotowy uderzy w najsłabszych

Po wprowadzeniu podatku obrotowego każdy silny gracz będzie inwestował w niższe ceny, promocje i marki własne. Ich konkurencji nie będzie już na to stać -...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama