Jej akcje zyskały we Frankfurcie 2 proc. i było to duże osiągnięcie w dniu, gdy świat wciąż odreagowywał wieści z Dubaju.

Największa część cięcia etatów będzie wynikać z cesji, zwłaszcza stoczni; nabywca Hellenic Shipyards zapłaci wprawdzie tylko 1 euro, ale dodatkowo przeleje 220 mln euro za zamówione przez Ateny, ale niezapłacone okręty podwodne. 5 tys. następnych etatów zniknie po restrukturyzacji administracji. W ostatnim roku (do 30 września) ThyssenKrupp rozstał się z 12 tys. osób.

Był to najgorszy rok w historii firmy: strata brutto wyniosła prawie 2,4 mld euro, ale nie przeszkodziło to w ogłoszeniu wypłaty dywidendy po 0,3 euro od akcji. Zarząd obiecał zysk brutto w 2010 roku, a w średnim terminie zakłada roczne obroty 50 – 60 mld i zysk brutto ponad 4 mld euro.