KAJ, MEDIARUN.PL
Według danych cennikowych opracowanych Nielsen Audience Measurement, podczas ostatniego mundialu, najwięcej na reklamę wydali operatorzy komórkowi. Ich nakłady na promocję w tym czasie wyniosły 14,4 mln zł. Lider całego zestawienia, Plus GSM zostawił w TVP1 i TVP2 ponad 9,5 mln zł. Drugie miejsce zajęła Rexona należąca do Unilevera z 7,8 mln zł. Trzecie miejsce to bankowa Grupa BPS z 7,1 mln zł. Co ciekawe, na promocję kobiecych marek, takich jak Vanish, Knorr i VitaShop, w czasie mundialu zostało zainwestowanych 8,7 mln zł. Męskie brandy czyli Warka, Gillette, Statoil i Castrol, kosztowały reklamodawców 10,4 mln zł.
http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=4badad9d-719c-4023-8054-ebf0393e7b05&date=2010-07-14
[b]Polkomtel kupi nowe radiolinie[/b]
KA
Nera Networks Polska podpisała z Polkomtelem, operatorem sieci Plus GSM, umowę ramową na dostawę radiolinii mikrofalowych dla sieci transportowej. Umowa ma obowiązywać przez pięć lat. Jej szacunkowa wartość to 15 mln euro.