To książka na bardzo aktualny temat wykorzystywania potęgi Internetu także do pozyskiwania nowych klientów i promocji firmy. Już w pierwszym rozdziale autorzy piszą wprost – zmienił się sposób robienia zakupów, ale czy wszystkie firmy w ślad za tym dokonały modyfikacji w swoich strategiach marketingowych?
Podają proste recepty na wyróżnienie się w masie stron internetowych, piszą, jak korzystać z dodatkowych kanałów komunikacji, np. używając RSS, czyli powiadamiania na bieżąco o zmianach na stronie, a więc także w firmie.
Google jest dzisiaj potęgą, najczęściej używaną wyszukiwarką na świecie. W książce omówiony jest mechanizm płatnych linków czy też takiego pozycjonowania strony, aby w wynikach wyszukiwania pojawiła się wyżej. Wtedy jest większa szansa, że ktoś w nią kliknie.
Autorzy sporo miejsca poświęcają także wykorzystaniu do celów promocyjnych blogów, serwisów wideo, jak YouTube, czy fenomenu ostatnich lat – serwisów społecznościowych. Większość przypadków, zwłaszcza tych skomplikowanych, opisywana jest na bazie konkretnej sprawy, co dla osób dopiero poznających ten sektor biznesu jest na pewno dużym ułatwieniem. Książka na rynku amerykańskim zebrała entuzjastyczne recenzje. W Polsce – mimo że to bardzo ostatnio modny i szeroko dyskutowany temat – również można się z niej sporo nowego dowiedzieć.
[i]"Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu”