- Najpierw wdrażamy wersję lajt, a na przełomie lipca i sierpnia zaoferujemy transakcyjną wersję aplikacji na Iphone'a i iPada, natomiast w październiku udostępnimy aplikację dla osób korzystających z systemów Android oraz systemu Windows - tłumaczy Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku odpowiedzialny za bankowość detaliczną.
Korzystając z tej usługi będzie można m.in. sprawdzić saldo,zrealizować przelew zdefiniowany, sprawdzić historię rachunku, doładować telefon, spłacić kartę kredytową, założyć i zerwać lokatę.
Przedstawiciele banku tłumaczą, że ze względów bezpieczeństwa nie wprowadzają możliwości realizowania przelewów jednorazowych, ponieważ dla takich przelewów kody autoryzacyjne są przekazywane przez sms.
Obecnie w mBanku 100 tys. klientów loguje się do swojego konta za pośrednictwem telefonu komórkowego. Bank ma łącznie 2,7 mln klientów.
Z badań przeprowadzonych przez instytut Homo Homini na zlecenie mBanku wynika, że tylko 3,5 proc. Polaków korzysta z usług bankowych za pośrednictwem telefonu komórkowego.