Reklama

364 polskie aplikacje mobilne w Marketplace

Aktualizacja: 30.09.2011 15:11 Publikacja: 30.09.2011 15:07

Microsoft

stara się popularyzować sklep Marketplace z mobilnymi aplikacjami dla systemu Windows Phone wśród polskich użytkowników smartfonów. - Znajdziemy w nim już 365 aplikacji rozwiniętych w Polsce. 90 proc. z nich dostępnych jest w języku polskim, reszta w angielskim - informuje

Piotr Kaniowski

, z działu PR Microsoft Polska.

Ogółem w Marketplace jest już dostępnych 30 tys. aplikacji. - Każdego dnia do Microsoftu trafia 100 -150 nowych - mówi Piotr Kaniowski

Reklama
Reklama

Firma uruchomiła kilka dni temu nową funkcję w Marketplace. Teraz aplikacje można instalować zdalnie z poziomu przeglądarki w komputerze. Wystarczy wybrać aplikację, którą chcemy zainstalować oraz podać adres email, na który ma został wysłany link z plikiem instalacyjnym. Po odebraniu wiadomości email na telefonie, wystarczy kliknąć w podany odnośnik i pobrać aplikację.

Płatności w Marketplace realizowane są w złotówkach, a logowanie odbywa się poprzez system Windows Live ID.

Problemem Microsoftu jest mała dostępność smartfonów z Windows Phone. Jak jednak zapewnia Piotr Kaniowski, zainteresowanie polskich klientów Marketplace rośnie z miesiąca na miesiąc. Nie chce jednak ujawniać żadnych liczb.

Microsoft

stara się popularyzować sklep Marketplace z mobilnymi aplikacjami dla systemu Windows Phone wśród polskich użytkowników smartfonów. - Znajdziemy w nim już 365 aplikacji rozwiniętych w Polsce. 90 proc. z nich dostępnych jest w języku polskim, reszta w angielskim - informuje

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama