We wcześniejszych latach brand należący do gda?skiej grupy LPP także plasował się na wysokich pozycjach w tworzonych przez nas rankingach mocy. Ostatnio Reserved wygrywa już jednak regularnie ze wszystkimi.
Popularność, a tym samym siła marki jest skutecznie wzmacniana przez spółkę poprzez ciągły rozwój sieci handlowej. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otwarty w połowie lat 90. Obecnie jest ich blisko 300, czyli o około 20 więcej niż przed rokiem. Większość, bo około dwóch trzecich, jest w naszym kraju, ale kolekcje odzieży z logo Reserved dostępne są już w dziesięciu europejskich krajach. Właściciel marki zapowiada teraz przyspieszenie tempa otwierania nowych placówek. W najbliższych trzech latach planowane jest zwiększanie powierzchni handlowej grupy o 15 – 20 proc. rocznie, czyli dwukrotnie więcej niż w tym roku. Grupa będzie uruchamiała sklepy mniej więcej po połowie w kraju i za granicą, w tym głównie w Rosji i na Ukrainie. Reserved to najważniejsza marka należąca do LPP, zapewniająca ponad połowę obrotów grupy. Reszta jest udziałem brandów Cropp, House i Mohito, które również zajmują wysokie miejsca w naszych rankingach.
Reserved stawia na systematyczne wzmacnianie swojego wizerunku nowoczesnej i dynamicznej marki. Odwołuje się jednak często do sprawdzonych i popularnych stylów z poprzednich lat. Kolekcje charakteryzują się prostą formą i intensywnymi barwami.
Do promocji marki Reserved konsekwentnie zapraszani są znani modele i modelki, którzy odnieśli światowy sukces. Twarzami tegorocznej kampanii są Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej znanych modelek świata, i brytyjski top model Jacey Elthalion. W poprzednich sezonach odzieżowy brand wspierali Ania Jagodzi?ska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz Tobias Sorensen.
– Jesienna kampania Reserved z Sashą Pivovarovą jest naszą trzecią odsłoną serii Beautiful Story. Przez mijające lata pokazywaliśmy, że piękna historia może spotkać każdą z nas, że każda z nas zasługuje na wyróżnienie i spełnienie marze?! Sasha, która przebyła długą drogę z Moskwy na wybiegi największych projektantów mody w Paryżu i Nowym Jorku, jest aktualnie czwartą najbardziej docenianą modelką świata! Mimo gigantycznego sukcesu, jaki odniosła, zachowała swoją naturalność i subtelność – mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.