Reklama

PTC ma nową dyrektor komunikacji korporacyjnej

Aktualizacja: 05.04.2012 14:14 Publikacja: 05.04.2012 12:48

Małgorzata Rybak-Dowżyk

została dyrektorem komunikacji korporacyjnej w

Polskiej Telefonii Cyfrowej

(T-Mobile) – poinformował operator. To wynik konkursu przeprowadzonego przez telekom.

Reklama
Reklama

Nowa dyrektor w PTC związana była do tej pory przede wszystkim (przez 11 lat) z branżą mediową. Ostatnio pracowała dla Viacom International Media Networks, czyli amerykańskiego giganta, który kilka tygodni temu zaczął współpracę z T-Mobile wprowadzając swoją markę telekomunikacyjną (MTV Mobile).

Rybak-Dowżyk zastąpiła na stanowisku Zbigniewa Lazara, który w ub.r. odszedł z PTC po wieloletniej współpracy.

Jak podaje PTC, w ramach swoich obowiązków odpowiedzialna będzie za budowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej, wewnętrznej oraz działania Corporate Responsibility firmy. Będzie raportowała bezpośrednio do prezesa zarządu PTC.

Rybak-Dowżyk w latach 2000-2006 odpowiadała za komunikację w Programie 1 Telewizji Polskiej. W latach 1997-1999 zajmowała się sprzedażą produktów bankowych oferowanych przez Citibank, a wcześniej (1996-1997) związana była z PTC, zajmując stanowisko konsultanta w dziale obsługi klientów grupowych.

Ukończyła studia na wydziale Zarządzania i Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz wydział Politologii w zakresie Rzecznik Prasowy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.

Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Ekonomia
Jak dzięki inżynierom z Łodzi poleciał najszybszy helikopter świata
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama