Reklama

PTC ma nową dyrektor komunikacji korporacyjnej

Aktualizacja: 05.04.2012 14:14 Publikacja: 05.04.2012 12:48

Małgorzata Rybak-Dowżyk

została dyrektorem komunikacji korporacyjnej w

Polskiej Telefonii Cyfrowej

(T-Mobile) – poinformował operator. To wynik konkursu przeprowadzonego przez telekom.

Reklama
Reklama

Nowa dyrektor w PTC związana była do tej pory przede wszystkim (przez 11 lat) z branżą mediową. Ostatnio pracowała dla Viacom International Media Networks, czyli amerykańskiego giganta, który kilka tygodni temu zaczął współpracę z T-Mobile wprowadzając swoją markę telekomunikacyjną (MTV Mobile).

Rybak-Dowżyk zastąpiła na stanowisku Zbigniewa Lazara, który w ub.r. odszedł z PTC po wieloletniej współpracy.

Jak podaje PTC, w ramach swoich obowiązków odpowiedzialna będzie za budowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej, wewnętrznej oraz działania Corporate Responsibility firmy. Będzie raportowała bezpośrednio do prezesa zarządu PTC.

Rybak-Dowżyk w latach 2000-2006 odpowiadała za komunikację w Programie 1 Telewizji Polskiej. W latach 1997-1999 zajmowała się sprzedażą produktów bankowych oferowanych przez Citibank, a wcześniej (1996-1997) związana była z PTC, zajmując stanowisko konsultanta w dziale obsługi klientów grupowych.

Ukończyła studia na wydziale Zarządzania i Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz wydział Politologii w zakresie Rzecznik Prasowy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.

Małgorzata Rybak-Dowżyk

została dyrektorem komunikacji korporacyjnej w

Pozostało jeszcze 95% artykułu
Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama