Małgorzata Rybak-Dowżyk
została dyrektorem komunikacji korporacyjnej w
Polskiej Telefonii Cyfrowej
(T-Mobile) – poinformował operator. To wynik konkursu przeprowadzonego przez telekom.
Aktualizacja: 05.04.2012 14:14 Publikacja: 05.04.2012 12:48
Małgorzata Rybak-Dowżyk
została dyrektorem komunikacji korporacyjnej w
Polskiej Telefonii Cyfrowej
(T-Mobile) – poinformował operator. To wynik konkursu przeprowadzonego przez telekom.
Nowa dyrektor w PTC związana była do tej pory przede wszystkim (przez 11 lat) z branżą mediową. Ostatnio pracowała dla Viacom International Media Networks, czyli amerykańskiego giganta, który kilka tygodni temu zaczął współpracę z T-Mobile wprowadzając swoją markę telekomunikacyjną (MTV Mobile).
Rybak-Dowżyk zastąpiła na stanowisku Zbigniewa Lazara, który w ub.r. odszedł z PTC po wieloletniej współpracy.
Jak podaje PTC, w ramach swoich obowiązków odpowiedzialna będzie za budowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej, wewnętrznej oraz działania Corporate Responsibility firmy. Będzie raportowała bezpośrednio do prezesa zarządu PTC.
Rybak-Dowżyk w latach 2000-2006 odpowiadała za komunikację w Programie 1 Telewizji Polskiej. W latach 1997-1999 zajmowała się sprzedażą produktów bankowych oferowanych przez Citibank, a wcześniej (1996-1997) związana była z PTC, zajmując stanowisko konsultanta w dziale obsługi klientów grupowych.
Ukończyła studia na wydziale Zarządzania i Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz wydział Politologii w zakresie Rzecznik Prasowy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Małgorzata Rybak-Dowżyk
została dyrektorem komunikacji korporacyjnej w
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas