Reklama

Virgin Mobile: 16 tys. użytkowników w miesiąc

Publikacja: 17.08.2012 14:29

Latynoamerykański operator Virgin Mobile dostał 11 mln dolarów kredytu od IFC (Międzynarodowej Korporacji Finansowej), członka Banku Światowego na wsparcie biznesu w Chile. Dofinansowanie ma „przyspieszyć wejście na chilijski rynek komórkowy" – podał wirtualny operator w oświadczeniu, cytowanym przez serwis internetowy Mobile World Live.

MVNO poinformował też, że jest w trakcie rozmów z IFC o szerszej współpracy, która miałaby pomóc Virgin Mobile na kilku innych rynkach kontynentu, w tym w Brazylii i Kolumbii.

Virgin Mobile wystartował w Chile około 4 miesiące temu i w tym czasie pozyskał 65 tys. użytkowników.

Uważa, że przyciągnął ich pakietami głosowo-internetowymi, wyższą jakością obsługi klienta oraz wizerunkowi zbudowanemu dzięki marce.

Nieco wcześniej, ale już w tym roku, Virgin Mobile Latin America otrzymała 26,5 mln dolarów wsparcia od inwestorów takich jak Virgin Group i Hermes Growth Partners, fundusz założony przez Juana Villalongę, byłego szefa hiszpańskiej Telefóniki.

Reklama
Reklama

Według danych Wireless Intelligence, chilijski rynek jest mniejszy niż polski. Najwięksi operatorzy komórkowi mają po około 10 mln użytkowników.

Największy - Entel – ma ich 9,8 mln, Movistar – 9,6 mln, a marka America Movil – Claro – 5,7 mln.

Virgin Mobile ogłosi oficjalnie start w Polsce 22 sierpnia.

Latynoamerykański operator Virgin Mobile dostał 11 mln dolarów kredytu od IFC (Międzynarodowej Korporacji Finansowej), członka Banku Światowego na wsparcie biznesu w Chile. Dofinansowanie ma „przyspieszyć wejście na chilijski rynek komórkowy" – podał wirtualny operator w oświadczeniu, cytowanym przez serwis internetowy Mobile World Live.

MVNO poinformował też, że jest w trakcie rozmów z IFC o szerszej współpracy, która miałaby pomóc Virgin Mobile na kilku innych rynkach kontynentu, w tym w Brazylii i Kolumbii.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama