
Operator sieci kablowej poinformował, że
Joanna Izdebska
objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku
Ksenię Biber
Aktualizacja: 12.09.2012 11:10 Publikacja: 12.09.2012 11:10
Operator sieci kablowej poinformował, że
Joanna Izdebska
objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku
Ksenię Biber
.
- Odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku - podaje UPC Polska w oficjalnym komunikacie na temat angażu Izdebskiej.
Joanna Izdebska nie miała do tej pory zawodowej styczności z rynkiem telekomunikacyjnym. Od 2000 r. pracowała w Deutche Banku, w strukturach sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką Wyższe Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz Hochschule w Osnabruck.
Jako szef komunikacji marketingowej UPC Polska podlegać będzie członkowi zarządu Jarosławowi Pijanowskiemu.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Operator sieci kablowej poinformował, że
Joanna Izdebska
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas