Nowy szef marketingu w UPC

Publikacja: 12.09.2012 11:10

Operator sieci kablowej poinformował, że

Joanna Izdebska

objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku

Ksenię Biber

.

-  Odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku - podaje UPC Polska w oficjalnym komunikacie na temat angażu Izdebskiej.

Joanna Izdebska nie miała do tej pory zawodowej styczności z rynkiem telekomunikacyjnym. Od 2000 r. pracowała w Deutche Banku, w strukturach sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką Wyższe Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz  Hochschule w Osnabruck.

Jako szef komunikacji marketingowej UPC Polska podlegać będzie członkowi zarządu Jarosławowi Pijanowskiemu.

Operator sieci kablowej poinformował, że

Joanna Izdebska

Pozostało jeszcze 95% artykułu
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę