Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy szef marketingu w UPC

Publikacja: 12.09.2012 11:10

Operator sieci kablowej poinformował, że

Joanna Izdebska

objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku

Ksenię Biber

Reklama
Reklama

.

-  Odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku - podaje UPC Polska w oficjalnym komunikacie na temat angażu Izdebskiej.

Joanna Izdebska nie miała do tej pory zawodowej styczności z rynkiem telekomunikacyjnym. Od 2000 r. pracowała w Deutche Banku, w strukturach sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką Wyższe Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz  Hochschule w Osnabruck.

Jako szef komunikacji marketingowej UPC Polska podlegać będzie członkowi zarządu Jarosławowi Pijanowskiemu.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama