Operator sieci kablowej poinformował, że
Joanna Izdebska
objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku
Ksenię Biber
Aktualizacja: 12.09.2012 11:10 Publikacja: 12.09.2012 11:10
Operator sieci kablowej poinformował, że
Joanna Izdebska
objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku
Ksenię Biber
.
- Odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku - podaje UPC Polska w oficjalnym komunikacie na temat angażu Izdebskiej.
Joanna Izdebska nie miała do tej pory zawodowej styczności z rynkiem telekomunikacyjnym. Od 2000 r. pracowała w Deutche Banku, w strukturach sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką Wyższe Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz Hochschule w Osnabruck.
Jako szef komunikacji marketingowej UPC Polska podlegać będzie członkowi zarządu Jarosławowi Pijanowskiemu.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
W dniach 19–23 stycznia 2026 r. odbędzie się kolejna, 56. edycja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) – wydarzen...
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas