Nowy szef marketingu w UPC

Publikacja: 12.09.2012 11:10

Operator sieci kablowej poinformował, że

Joanna Izdebska

objęła stanowisko szefa komunikacji marketingowej spółki. Zastąpiła na tym stanowisku

Ksenię Biber

.

-  Odpowiedzialna będzie za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku - podaje UPC Polska w oficjalnym komunikacie na temat angażu Izdebskiej.

Joanna Izdebska nie miała do tej pory zawodowej styczności z rynkiem telekomunikacyjnym. Od 2000 r. pracowała w Deutche Banku, w strukturach sprzedaży i marketingu. Jest absolwentką Wyższe Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie oraz  Hochschule w Osnabruck.

Jako szef komunikacji marketingowej UPC Polska podlegać będzie członkowi zarządu Jarosławowi Pijanowskiemu.

Operator sieci kablowej poinformował, że

Joanna Izdebska

Pozostało 95% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy