Co minutę prawie 200 osób czyta hasło spod kapsla w napojach sygnowanych logo Tymbarku. Zdaniem grupy Maspex, czołowej firmy spożywczej w Europie Środkowej, kapsle stały się już ikoną. Są także doskonałym narzędziem promocyjnym.
– Dzięki zabawnym, intrygującym, ale również wyrażającym najpiękniejsze uczucia tekstom Tymbark jest cały czas obecny w życiu konsumentów – mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu (od 1999 r. właściciela marki).
Tymbark jest od wielu lat liderem polskiego rynku soków, nektarów i napojów. Z badań firmy SMG KRC wynika też, że zna go 98 ze 100 Polaków.
– W tym roku osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży w segmencie soków, nektarów i napojów, co przełożyło się na znaczący wzrost naszych udziałów w rynku; do 40 proc. ilościowo i 42 proc. wartościowo – mówi Liszka.
Rekord na facebooku
Siłą napędową sprzedaży Maspeksu, oprócz liczącego sobie już 76 lat Tymbarku, jest marka Kubuś, znana głównie za sprawą soków i napojów dla dzieci. W tym roku awansowała na czwarte miejsce wśród najmocniejszych marek napojowych. W 2011 roku zajmowała szóstą pozycję. Zamieniła się miejscami z wodą Cisowianka, której odmiana Cisowianki Perlage zyskała w tym roku znanego ambasadora. Promuje ją popularna aktorka Monica Bellucci.