Przegląd prasy - czwartek 14 listopada

Publikacja: 14.11.2013 07:30

[srodtytul] Puls Biznesu [/srodtytul]

Promocja w sieci

Sylwia Wedziuk

Posiadanie własnej strony internetowej i jej pozycjonowanie to najpopularniejsze sposoby małych firm na promocję w sieci. Na kolejnych miejscach znalazły się Facebook (8,9 proc.), Google AdWords (5,3 proc.), Google Analytics (4,1 proc.), sklep internetowy (3,5 proc.). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO.

http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=156013# (dostęp płatny)

Kto odpowiada za otwarte Wi-Fi

Jan Urbanowicz

Prawnik o bezpieczeństwie sieci Wi-Fi w Polsce. Niemal co roku można przeczytać o różnych badaniach poświęconych bezpieczeństwu sieci Wi-Fi w Polsce. Jeden z takich raportów pokazał, że liczba niezabezpieczonych sieci (otwarte, bez żadnego zabezpieczenia, np. hasła) waha się od 19 do 25 proc.! Tymczasem brak zabezpieczenia sieci Wi-Fi, a więc pozostawienie jej otwartej, może rodzić konsekwencje prawne.

http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=156003# (dostęp płatny)

Tak zarabiają pracownicy Twittera

Łukasz Ostruszka

Serwis amerykańskiego magazynu „Fortune" sprawdził, ile zarabia się w popularnym portalu z mikroblogami. Na czele listy najlepiej opłacanych osób jest prezes Dick Costolo, który w 2012 r. zgarnął 200 tys. USD w ramach podstawowej pensji, ale otrzymał także ponad 11 mln USD w papierach firmy. Drugie miejsce ma Christopher Fry, wiceprezes ds. inżynierii, którego podstawowe wynagrodzenie wynosi ponad 145 tys.

http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=156043# (dostęp płatny)

 

[srodtytul] Rzeczpospolita [/srodtytul]

Innowacje globalnych telekomów

Urszula Zielińska

Orange przedstawił zarys globalnej strategii produktowej na 2014 r. Chce m.in. wspierać przedsiębiorców. – Chcemy być największym operatorem ery cyfrowej, nie tylko operatorem internetowym – zapowiedział Stephan Richard, prezes grupy Orange, na paryskim spotkaniu Hello Orange, prezentując ogólny zarys strategii produktowej na kolejny, 2014 rok.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223837-Innowacje-globalnych-telekomow.html (dostęp płatny)

Najpierw skupimy się na płatnościach mobilnych

Urszula Zielińska

Mamy dużą wolność kreacji – mówi Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor wykonawczy ds. marketingu rynku masowego w Orange Polska.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223838-Najpierw-skupimy-sie-na-platnosciach-mobilnych.html (dostęp płatny)

Pingwin pod lupą IAB

Magdalena Lemańska

Nowa wersja algorytmu wyszukiwarki Google ukarała nie tylko te serwisy, które pozycjonują się w sieci z użyciem niedozwolonych metod, ale także część postępujących zgodnie z jej zasadami.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223836-Pingwin-pod-lupa-IAB.html (dostęp płatny)

Mobilne centrum informacji i rozrywki

Barbar Mejssner

Dobre urządzenie można kupić za 490–1500 zł. W Polsce najbardziej popularne są te w cenach poniżej 600 zł. W ubiegłym roku ich udział w rynku wynosił ponad 50 proc. Najtańszych, kosztujących ok. 250 zł, nie polecamy, bo mogą sprawić więcej kłopotów niż przyjemności.

http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1223730-Mobilne-centrum-informacji-i-rozrywki.html (dostęp płatny)

 

[srodtytul] Wyborcza.biz [/srodtytul]

Play wchodzi w LTE, Plus kontratakuje

Artur Włodarski

Play przypuściło ofensywę na szybki internet. Od wczoraj jego abonenci mogą korzystać z 4G LTE w 13 miastach. Monopol Plusa w tej technologii przechodzi do historii.

Warszawa, Łódź, Kraków, Koszalin, Wrocław, Wałbrzych, Częstochowa, Toruń, Tarnów, Rzeszów i Trójmiasto - od wczoraj abonenci Playa mogą korzystać z dobrodziejstw superszybkiego Internetu LTE w 13 miastach. Do końca roku będzie ich 56, w tym Zakopane.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,14942729,Play_wchodzi_w_LTE__Plus_kontratakuje.html

Instragram bije w Polsce rekordy

kaem

Instagram nie jest nowinką, ale w Polsce nigdy nie cieszył się specjalnym zainteresowaniem. Aż w ciągu kilku miesięcy zdobył ponad milion polskich użytkowników. Jeszcze na początku roku Instagram miał w Polsce poniżej 500 tys. realnych użytkowników. Jednak w ciągu kilku miesięcy, jak podaje portal wirtualnemedia.pl, ich liczba zaczęła rosnąć. W sierpniu ten społecznościowy serwis odwiedziło 1,56 mln użytkowników (480 tys. więcej niż w lipcu).

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,14942613,Instagram_bije_w_Polsce_rekord__Skad_ten_naplyw_uzytkownikow_.html

[srodtytul] Puls Biznesu [/srodtytul]

Promocja w sieci

Pozostało 99% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy