Meritum Bank
udostępnił usługę bankowości mobilnej. Oferuje ona serwis transakcyjny oraz umożliwia założenie konta osobistego lub firmowego wyłącznie za pośrednictwem aplikacji.
Aplikacja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm korzystających ze smartfonów z systemem operacyjnym Android (wersja 2.3 i wyższe) lub iOS (wersja 5 i wyższe).
– Przy budowie systemu przyjęliśmy założenie, że ma to być rozwiązanie kompletne. Nasza aplikacja może zastąpić serwis internetowy, bez względu na to, czy korzysta z niej klient indywidualny czy firma. Postawiliśmy na rozwiązanie, które znosi większość „fizycznych" ograniczeń, na jakie napotyka klient korzystając ze standardowych kanałów komunikacji z bankami – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor bankowości internetowej w Meritum Banku.
Aplikacja umożliwia klientom pełny dostęp do ich finansów, w tym przełączanie się między profilem firmowym i osobistym, bez potrzeby odrębnego logowania. Oprócz standardowych przelewów międzybankowych do dowolnych odbiorców i przelewów między rachunkami klienta, dostępne są również przelewy natychmiastowe, przelewy z karty kredytowej, przelewy do ZUS i podatkowe oraz kupno i sprzedaż walut - realizowane w ramach rachunków walutowych e-Kantor.