Meritum Bank z bankowością mobilną

Publikacja: 26.03.2014 16:13

Meritum Bank

udostępnił usługę bankowości mobilnej. Oferuje ona serwis transakcyjny oraz umożliwia założenie konta osobistego lub firmowego wyłącznie za pośrednictwem aplikacji.

Aplikacja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm korzystających ze smartfonów z systemem operacyjnym Android (wersja 2.3 i wyższe) lub iOS (wersja 5 i wyższe).

– Przy budowie systemu przyjęliśmy założenie, że ma to być rozwiązanie kompletne. Nasza aplikacja może zastąpić serwis internetowy, bez względu na to, czy korzysta z niej klient indywidualny czy firma. Postawiliśmy na rozwiązanie, które znosi większość „fizycznych" ograniczeń, na jakie napotyka klient korzystając ze standardowych kanałów komunikacji z bankami – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor bankowości internetowej w Meritum Banku.

Aplikacja umożliwia klientom pełny dostęp do ich finansów, w tym przełączanie się między profilem firmowym i osobistym, bez potrzeby odrębnego logowania.  Oprócz standardowych przelewów międzybankowych do dowolnych odbiorców i przelewów między rachunkami klienta, dostępne są również przelewy natychmiastowe, przelewy z karty kredytowej, przelewy do ZUS i podatkowe oraz kupno i sprzedaż walut - realizowane w ramach rachunków walutowych e-Kantor.

Aplikacja pozwala na pracę w trybie off-line, tzn. w momentach braku dostępności do Internetu. Klient otrzymuje wówczas stosowne powiadomienie o braku dostępu do sieci, jednak aplikacja funkcjonuje dalej. Stan środków na kontach oraz historia operacji zawierają dane od czasu ostatniej synchronizacji online, a klient może swobodnie przeglądać swoje finanse czy rozpocząć wypełnianie przelewu czekając na powrót połączenia z Internetem.

Aplikacja Meritum Banku posiada także funkcję „Zapłać mi". Jeśli klient Meritum wyłoży pieniądze za swoich znajomych podczas np. wyjścia do kina lub restauracji, funkcja „Zapłać mi" pomoże mu się z nimi rozliczyć. Umożliwia ona podział rachunku na poszczególne osoby z grupy oraz wysyłkę wiadomości sms lub e-mail z informacją, jaką kwotę i na jaki rachunek należy zwrócić.

Bank będzie dalej rozwijał aplikację. Klienci będą mogli korzystać z niej za pomocą komend głosowych, a już z końcem kwietnia realizować przelewy za pośrednictwem Facebooka oraz przelewać środki bez znajomości rachunku odbiorcy na numer telefonu komórkowego lub adres e-mail.

Meritum Bank

udostępnił usługę bankowości mobilnej. Oferuje ona serwis transakcyjny oraz umożliwia założenie konta osobistego lub firmowego wyłącznie za pośrednictwem aplikacji.

Pozostało jeszcze 93% artykułu
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne