W II kwartale br. Grupa Telestrady (składa się na nią także operator hurtowy Infotel Service) odnotowała przychody w wysokości 6,63 mln złotych, co jest wynikiem słabszym o 21,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Od początku roku przychody grupy wyniosły 13,7 mln złotych czyli o ponad jedną piątą mniej niż w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2013 r..
Duże spadki kwartalnych przychodów nie przełożyły się na zysk. Zysk netto urósł rok do roku o 5,55 proc. i wyniósł 0,45 mln złotych. Narastający zysk netto za pół roku wyniósł 1,13 mln złotych.
Gros przychodów grupa wypracowuje dzięki klientom indywidualnym. Jej klienci biznesowi grupy odpowiadają za około 43 proc. wpływów.
Słabsze wyniki zarządzanej grupy, zarząd tłumaczy utratą klientów, których odbiera Telestradzie przede wszystkim przez Orange. To właśnie operator komórkowy rozpoczął, zdaniem kierownictwa Telestrady, „nasiloną akcję skierowaną na odbieranie klientów operatorom alternatywnym".
Spółka swoje wyniki uzasadnia kontynuowanymi pracami, mającymi stworzyć gęstą sieć biur sprzedaży znajdujących się w różnych regionach. Do końca czerwca otwartych na klientów było jedynie 8 placówek.