Aktualizacja: 28.11.2014 09:03 Publikacja: 28.11.2014 00:58
Foto: Rzeczpospolita
W tegorocznym rankingu polskich marek w kategorii telekomunikacja drugi rok z rzędu pierwsze miejsce zajmuje brand komórkowej sieci P4 – Play.Zdystansował on ponownie markę Plus, pod którą usługi oferuje Polkomtel, będący już częścią Grupy Cyfrowy Polsat. Operatorów dzieli w tym roku, podobnie jak w poprzednim, niewielki dystans (10 punktów versus 7 rok temu).
Play, najmłodsza z czterech sieci komórkowych w Polsce, działa wprawdzie już ósmy rok, ale nadal korzysta z etosu, jaki przypisuje się graczom o niskim udziale w rynku i „rzucającym rękawicę" potentatom. Etos wiąże się z zasobem narzędzi, jakimi tacy gracze dysponują w walce o wyższy udział w rynku.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas