Play bryluje wśród celebrytów

Dwie najmocniejsze marki telekomów dzieli bardzo niewielki dystans

Aktualizacja: 28.11.2014 09:03 Publikacja: 28.11.2014 00:58

Play bryluje wśród celebrytów

Foto: Rzeczpospolita

W tegorocznym rankingu polskich marek w kategorii telekomunikacja drugi rok z rzędu pierwsze miejsce zajmuje brand komórkowej sieci P4 – Play.Zdystansował on ponownie markę Plus, pod którą usługi oferuje Polkomtel, będący  już częścią  Grupy Cyfrowy Polsat. Operatorów dzieli w tym roku, podobnie jak w poprzednim, niewielki dystans (10 punktów versus 7 rok temu).

Play, najmłodsza z czterech sieci komórkowych w Polsce, działa wprawdzie już ósmy rok, ale nadal korzysta z etosu, jaki przypisuje się graczom  o niskim udziale w rynku i „rzucającym rękawicę" potentatom. Etos wiąże się z zasobem narzędzi, jakimi tacy gracze dysponują w walce o wyższy udział w rynku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku