Reklama

Grupa Żywiec reaktywuje EB

Grupa Żywiec reaktywuje piwo popularne w latach 90. XX wieku. Marka powraca w prawie takim samym opakowaniu i z tą samą reklamą.

Publikacja: 27.04.2015 10:03

Grupa Żywiec reaktywuje EB

Foto: Materiały Promocyjne

- Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB jest w podyktowana oczekiwaniami konsumentów – mówi  Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. – Przez ostatnie lata nieustannie otrzymywaliśmy pytania o to, czy i kiedy przywrócimy markę na rynek krajowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że wraca moda na retro, a konsumenci coraz częściej z sentymentem sięgają po to, co znają z przeszłości.

Piwo EB z elbląskiego browaru powraca po ponad dekadzie jako edycja limitowana i już pod koniec kwietnia dostępne będzie w sklepach w całej Polsce – zapowiada Grupa Żywiec, wicelider rynku piwa w Polsce, do którego należą też takie marki jak Żywiec, Warka i Tatra. Czy zagości na rynku na stałe?

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama