Grupa Żywiec reaktywuje EB

Grupa Żywiec reaktywuje piwo popularne w latach 90. XX wieku. Marka powraca w prawie takim samym opakowaniu i z tą samą reklamą.

Publikacja: 27.04.2015 10:03

Grupa Żywiec reaktywuje EB

Foto: Materiały Promocyjne

- Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB jest w podyktowana oczekiwaniami konsumentów – mówi  Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. – Przez ostatnie lata nieustannie otrzymywaliśmy pytania o to, czy i kiedy przywrócimy markę na rynek krajowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że wraca moda na retro, a konsumenci coraz częściej z sentymentem sięgają po to, co znają z przeszłości.

Piwo EB z elbląskiego browaru powraca po ponad dekadzie jako edycja limitowana i już pod koniec kwietnia dostępne będzie w sklepach w całej Polsce – zapowiada Grupa Żywiec, wicelider rynku piwa w Polsce, do którego należą też takie marki jak Żywiec, Warka i Tatra. Czy zagości na rynku na stałe?

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę